Sunday 31 July 2011

Anak bulan Ramadhan dari ISS

  1. Selamat menyambut Ramadhan pada semua rakan-rakan. Alhamdulillah hari ini kita bertemu lagi dengan bulan yang mulia ini. Semoga segala amalan kita di terima di sisi Allah
  2. Semalam sudah pastinya ramai ahli-ahli astronomi Malaysia bersama-sama jabatan mufti mencerap anak bulan bagi menentukan masuknya bulan Ramadhan. Saya tidak berkesempatan berbuat demikian, insya'Allah suatu masa akan datang akan saya lapangkan diri mencari peluang untuk mencerap anak bulan.
  3. Anak bulan pada kali ini berjaya juga di cerap oleh seorang angkasawan dari International Space Station. Saya fikir ia suatu gambar yang cantik untuk saya sisipkan dalam post saya kali ini. Akhir kata, sekali lagi, saya mengucapkan salam Ramadhan kepada teman-teman seperjuangan, sahabat handai serta keluarga tercinta.
Sumber: http://twitpic.com/5yz1r2



No comments:

Post a Comment